Post by quesenmatoca on Mar 7, 2022 18:40:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bulbapedia - Wiki for Pokémon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bulbapedia - Wiki for Pokémon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisää kolikoita ▞▞▞
▞▞▞ Bulbapedia - Wiki for Pokémon 2022 version ▞▞▞
Tämä sovellus on vain mainossovellus, koska se näyttää usein, että goldex pokedex on parempi sovellus
Bulbapedia on aina erittäin hyödyllinen, ja koska en ole vielä törmännyt ongelmaan, se on 5 tähteä.
Sovellus on erittäin informatiivinen ja hyödyllinen, mutta sisältää erittäin häiritseviä mainoksia, jotka estävät käytön helpon.
Bulbapedia - Wiki for Pokémon Aliwan ugbd
Joitakin ongelmia hakupalkin kanssa, mutta erittäin hyvä kaikkeen muuhun
Hyödyllinen ja kätevä, mutta voisi käyttää hyppy osioon painikkeita
Hyvä, mutta se viivästyy, enkä oikein ymmärrä sen tilastoa. Asia, koska en tiedä, millä tasolla ne tilastot ovat yleisestä hyvästä
Suuri jäykkä uudelleenohjaus. Liikaa siellä täällä, ei kätevää.
Bulbapedia Pokémon Wiki V 30.0.30 APK – APK Google
Pidän todella sovelluksesta, mutta se kaatuu jatkuvasti, aion poistaa sen ja asentaa sen uudelleen, ehkä se auttaa
Joskus hidas ja melko täynnä lisäyksiä, mutta erittäin hyödyllinen resurssi ja paljon vähemmän ärsyttävä kuin verkkosivusto. Jos pelaisin peliä enemmän, ostaisin luultavasti pro-version. Löydät täältä melkein mitä tahansa Pokemonista, siirroista kortteihin ja muistiosoitteisiin, kaikki on täällä.
Todella hyvä sovellus, ja siitä voi olla hyötyä, jos haluat tietää, mihin tyyppeihin pokemonisi on heikko
Kiva sovellus. pokemon-fanit pitävät
Rakastan todella tätä sovellusta, se näyttää minulle kaikki pokemon-tilastot, liikkeet, kyvyt ja paljon muuta. Käytän tätä sovellusta melkein joka päivä ja nautin jokaisesta sekunnista... kunnes se palauttaa minut etusivulle ilman syytä, kun olen keskellä artikkelia; todella haluaisin tämän korjauksen!!
Inhottavat koko näytön mainokset, jotka toistavat ääniä. En välitä tukea sovellusten mainoksilla, mutta mainokset eivät saa estää käyttöä tai puhaltaa ääntä minulle.
Päästä eroon mainoksista, niin annan paremman arvion.
Upea ja kätevä sovellus, jossa on kaikki tarvitsemasi Pokemon-tiedot. Käytä sitä yleensä tarkistaaksesi, mitä liikkeitä eri Pokemonit voivat oppia
Tämä sovellus on ylivoimaisesti paras pokemon-tutkimussovellus, jota olen KÄYTTÄNYT! Tiedot on järjestetty hienosti ja oikein, tieto jos myös helposti löydettävissä! SUOSITTELEN TÄTÄ SOVELLISTA!
Bulbapedia - Wiki for Pokémon Забава tyll
Näyttää siltä, että tämä on enimmäkseen vain selain, joka näyttää sinulle todellisen verkkosivuston. Pidän verkkosivustosta, mutta voin sen sijaan käyttää omaa selaintani.
Haluan pitää tästä sovelluksesta, koska pidän Bulbapediasta, mutta minulla on ollut vain ongelmia. Haku palaa aina virheellisesti! viestejä, kesti yli tunti asennuksen jälkeen, ennen kuin luettelot tulivat näkyviin. Silloin mikään artikkeleista ei latautuisi, mikä johti myös virheisiin. Lopulta 12 tunnin kuluttua yritettäessä napsauttaa artikkelia sanotaan, ettei verkkoon ole yhteyttä, vaikka Wi-Fi-yhteys olisi käytössä. Ongelmien ratkaisemiseksi on rajoitetusti ohjattavia asetuksia. olen hyvin pettynyt
Kaatuu usein
Ei voi nähdä ihmisiä.
Buginen. Sivuja ei voi ladata kunnolla.
Bulbapedia - Wiki for Pokémon Zabava lsv
Valitettavasti uskomattoman turha sivuston suhteen. Käytä sen sijaan selaintasi!
Burning Sky: Aircraft Combat 3D Аркаде qfh
Ei täydellinen mutta OK. Mainokset ovat turhauttavia ja niiden latautuminen on hankalaa, mutta se on hyödyllinen resurssi.
Se on hieno sovellus, mutta yksi asia, joka ei ole niin hyvä, on se, että jos et tiedä tarkasti, mitä etsit, on vaikea navigoida
Bulbapedia - Wiki for Pokémon Hiburan dnep
Mukava sovellus, mutta ei superoptimoitu mobiililaitteille ja kaatuu puoliksi usein, tarpeeksi siihen, mistä sovelluksen hankin, poistettiin samasta syystä, unohdin, latasin uudelleen ja ymmärrän nyt, miksi alun perin poistin sen. mutta pidän bulbapediasta sivustona, joten en voi olla tykkäämättä siitä
suurimmaksi osaksi se on erittäin helppokäyttöinen sovellus. Ainoa valitukseni on, että joskus se kaatuu tai jäätyy ilman näkyvää syytä - viime päivinä se on tehnyt tämän muutaman kerran päivässä. Jos tämä korjattaisiin, se olisi upeaa!
Sovellus kaatuu aina. Seuraavalla kerralla se ei voi käynnistyä.
Jotkut valikot eivät "ponnahdu" kokonaan esiin, joten joidenkin valikon kohtien napauttaminen on vaikeaa.
Loistava sovellus, nesteen käyttö. Harmi vain, että offline-käyttö edellyttää ostoa.
Olen nyt vasta noin 30 vuotias. Haluaisin aikuisille osion, joka näyttää laajan valikoiman kuvia jokaisesta pokemonista. Jotkut meistä haluaisivat käyttää niitä referenssinä tatuoinneille yleisten kuvien sijaan. Jokainen tatuoija ei ole Pokemon-fani.
Puolet ajasta sivut kieltäytyvät latautumasta. Et voi etsiä verkkosivustollasi olevia esittelyohjeita. Sivulle ei pääse käyttämällä asianmukaista URL-osoitetta tai artikkelin otsikkoa verkkosivustosta.
hyvä, mutta olisin halunnut sen olevan offline-tilassa ja kevyempi.Inhoan myös lisäyksiä. Ne ovat tilan tuhlausta, enkä koskaan napsauta niitä tarkoituksella.
Se on hyvä etsimään, mitä minun tarvitsee tietää, ja tarjoaa paljon linkkejä, jos minun on kaivettava muita tietoja. Se voi kaatua, mikä on ärsyttävää.
Toimii hyvin, mutta se on hidasta, ja he lisäsivät mainoksia, jotka valtaavat koko näytön. Katso sen sijaan bulbapediaa selaimessasi.
Rakastin tätä sovellusta aluksi. Niin paljon, että ostin offline-paketin. Silloin ongelmat alkoivat. Kun yritin avata sovellusta sen jälkeen, kun olin ladannut offline-paketin, se avasi täysin toisen sovelluksen tai ilmoitti minulle, että verkkosivustoa ollaan huollettava, mitä se ei ollut. Kun poistin sen ja asensin sen uudelleen ja poistin offline-paketin, se toimi hyvin. Ollakseni rehellinen, en ole ottanut yhteyttä Bulbapedian ihmisiin tästä, mutta se on kuitenkin ärsyttävää, varsinkin kun käytin siihen oikeaa rahaa.
Erinomainen varmuuskopiointiin taisteluissa ja ev/iv-koulutuksessa
Sovelluksessasi on pahimmat oudot pienet lisäykset, joissa on pienin x-merkki. Se pakottaa sinut periaatteessa napsauttamaan ei-toivottua lisäystä... se on minusta erittäin ankara epäonnistuminen. Tee paremmin.