Post by quesenmatoca on Mar 7, 2022 18:49:30 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ 1v1.LOL - Skydesimulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 1v1.LOL - Skydesimulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ op oplevelse ▞▞▞
▞▞▞ 1v1.LOL - Skydesimulator 2022 version ▞▞▞
Dette spil er godt, men har mange opdateringer
sjovt, men folk bliver ved med at bygge uden grund. og jeg skyder dem bare
Det her er slemt, det er så laggy på min pc, og det er som om nej nej nej fix det, jeg kan godt lide det, men det er bare laggy, så ret venligst dit spil
Alt hvad jeg siger er, at du skal få folk til at spille med en anden person, der er på samme niveau
Jeg elsker dette spil, det er fantastisk, jeg vil bare have en måde at få gratis skins og flere fede ting, du ved, det er alt
Dette spil er skrald, og ingen burde have lyst til at bruge dette spil Køb ikke noget på dette spil, fordi det ville tage dine penge, og det vil ikke give dig nogen LOL-mønter. Jeg ved det, fordi det ikke gav mig miner, så jeg synes, det burde blive rapporteret, fordi det ikke giver nogen lol-mønter, og jeg vil have, at dette spil lukkes!!!!!!!
1v1.LOL - Skjutspel online Action asyo
Spillet er godt, men det har brug for en LOL-fortid og få gratis belønninger
Spillet er godt, en ting, som jeg ikke kan lide ved dette spil, er, at det ikke har nogen mulighed for at aktivere gyroskop/bevægelseskontrol, tilsyneladende er det en ting, der får mig til at nyde fps-spil meget, bedes udviklere læg mærke til dette
Dette spil har for mange annoncer, på grund af det hader jeg dette fantastiske spil
Det er ret godt, men den eneste klage, jeg har, er annoncer. Det er alt for meget, hvis du sænker annoncerne for at blive vist, vil jeg bedømme en 5 stjerne.
det er en god erstatning for hvis du ikke kan få fortnite mobil
Det er et fantastisk spil, det eneste problem er, at jeg får en ramt af en hakke, andre vil måske ikke opleve dette, da det kun skete én gang, kan være forsinkelse eller fejl
bedste spil, men du er nødt til at sætte forskellige våben som grappler
Der plejer at bruge spillet rigtig godt til at spille det hele tiden, indtil de tilføjede annoncer uden grund, de har en butik og solide detaljer, derfor er det en 2-stjernet
Spillet er godt, men kan I ordne, at folk kan gå gennem builds
Slip af autofire, du gør folk værre, Yk deres spil, der ligner dette, der måske ikke har autofire, og du gør dem værre, fordi de er vant til ikke at skulle klikke for at skyde, og det er uretfærdigt for pc-spillere
Pls tilføj øjeblikkelig edit til controlleren, så du ikke behøver at holde o eller hvad som helst nede og gøre det hvor du kan bruge touchpad som edit pls og tak og tilføje hvor du kan tilføje folk som venner som efter en kamp i zoneduoer du kan tilføje personerne eller et hvilket som helst match til det
Ikke så godt med grafik
"det er ok og det hele, men" jeg har brug for et tastatur 1, ikke kun touch og controller
1v1.LOL - Стрелкови Симулатор Екшън qlh
Det er en dejlig a men rør er virkelig hårdt, men hvorfor snigskytte hovedet skudt
Jeg elsker spillet, men sagen er som at tilføje battel pass og også få gratis skins til at skifte ved 8-tiden, og du kan også forbyde hacks, så jeg kan spille spillet også tilføje hakker i de nye og nye skins og gratis kosmetik som nye våben nye back blings og tilføje battel royal med 20 spillere
fantastisk spil og er meget bedre end fort nite, men et promplem er øjeblikkelig redigering, det virker sådan set ikke
Dens ok kræver en masse fejlrettelser. Grafikken kunne være bedre
dette spil er meget flot og interessant. men der er noget, der roder ved at hælde karakteren i kamp. mere pistol og ad battle royal mode i dette spil. spillet bliver mere berømt. som fjorten dages pubg. fri ild.
2-stjernet, fordi du skal købe lol-mønter, der koster penge. ,koster penge, men det er interessant at spille, det bedste fortnite-rip off, fantastisk grafik, ingen høje ping, ingen fejl, ingen bots, våben er seje, men ret venligst spillet.
Meget flot spil, men jeg har 2 store problemer. For det første skal i styrke hjælpestyrken, og dernæst alt for mange annoncer plzz lav færre annoncer. Hvis du løser disse 2 problemer, er det 5 stjerner fra mig. tak.
Det er ok, men hver dag fortæller den mig, at der er en ny opdatering, og jeg opdaterer den
Sjovt spil men det kræver internet
Happy Color - Buku Mewarnai Papan aiuc
Det er så godt, men der er en fejl, at når jeg spiller 1v1 eller en hvilken som helst tilstand, hvis jeg tabte eller vandt, er jeg nødt til at genstarte spillet, fordi det gør, at jeg stadig er i spillet, selvom der ikke er nogen, jeg stoppede med at spille det af denne grund
Jeg kan godt lide spillet, men spillet fejler
Jeg anmoder om 1v1 lol teem til at lave spillepladsen og byggeriet. Som de var før den 13. maj 2021 tak, men det fældeløb er stadig godt, tak
Jeg fik annoncer, mens jeg var i en kamp, ligesom bruh, der flyver også folk?
Jeg er lige ved at vinde en rangeret kamp, og jeg får en annonce. uacceptabelt
Ret sjovt spil, men hver gang jeg prøver at deltage, får jeg bare en "Opdatering tilgængelig" skærm og lader mig ikke spille mere. Ret venligst hurtigt.Jeg elsker virkelig dette spil, men grunden til, at jeg sætter det tre stjerner, fordi der er noget galt, fordi de er fejl, og når jeg spiller det, skal jeg bare lukke automatisk ud for mig, så venlig at rette den fejl. Jeg elsker virkelig dette spil, men ret disse fejl.
Pls tilføj en butik for at købe pistol eller udstyr og kvaliteten pls fix det, men godt spil 2. version af pubg, og pls det er svært at få penge i hack versionen der er ingen penge pls fix det
Kan du fjerne annoncer plsss for mere god brand og skade
Der er så mange hackere, og jeg kan ikke spille spillet uden at løbe ind i en hacker. Jeg kom ind i et spil med en hacker 4 gange i træk
fedt spil men mange annoncer og meget færre våben
امابتاثلنليتصتغثغثههللحتلعمتاتاتاتغغقتمناالالالبغغتغغتغغتغلثثثلغغثثلتثضبيصشاصصاييسياسسسسس.
Grafikken er ikke som i reklamen, så vær venlig at forbedre din grafik, og også kontrollerne er så irriterende, og de er flere bots, ikke spillere, men ja, jeg kunne godt lide spillet
Jeg husker dengang, hvor jeg satte en væg, da nogen prøvede at pille mig, og HAN FADEDE GJENNEM VÆGGEN og klippede mig. Og det gjorde det igen, da en anden kamp startede. Ret det venligst. Det er irriterende. Men ellers er det et ret godt spil. Jeg kan ændre min vurdering, når I løser dette. Hvis denne kommentar lyder ond, så prøv ikke at gøre den ond. Tak skal du have.
Hvorfor tager jeg fall damge i comp, og hvordan kan comp hacke spillet, jeg burde kunne rapportere den samme person mere end én gang, så ville spillet være så godt
Nej, lige siden den nye opdatering har det været skrald. Haglgeværskade er latterligt. Jeg laver 40 for hovedet og 100 på benene?!?! Og jeg bliver ved med at sidde fast i min bygning, og det er så irriterende. Kontrolelementer styres ikke korrekt, da min karakter bevæger sig den forkerte vej, når jeg går ligeud. Sigteassistance er buggy Jeg sigter mod nogen og bygger min karakter, som stadig ser sig omkring af sig selv. Autobrand er dybest set ikke en ting længere. Du skal sigte langsomt, og skaden på det er også latterlig. Dårligt spil
Meget godt, men alles spil bliver ved med at gå i stykker pleeeeaaas fix, fordi jeg ikke kan spille😭
Jeg hader dette spil, det har automatisk sigte, det er irriterende og uretfærdigt for spillere, og dets snyd, jeg dør af autospillere, og de ødelægger spillet, som jeg sagde, de gør det uretfærdigt, det samme med tryhards og spillere, der er gode, de dør af autospillere. irriterende og de ødelægger 1v1 Arena og 2v2 Arena jeg giver dette en 1 stjerne
Jeg synes, det er ret godt, du er sikker på, at det er en ripoff af fortnite, men det er virkelig godt, hvis det anbefales
Jeg brugte penge og blev snydt. Jeg vil rapportere dette spil. SÅ DÅRLIGE 100$ KØB OG INTET VISES.